Betcity commercial Andy van der Meijde
Bekijk hieronder de commercial van BetCity met Andy van der Meijde. BetCity is een nieuw Nederlands online casino waar je ook kunt wedden op sport. Eind september ontving BetCity een licentie en mag het als legaal online casino en bookmaker opereren.
De BetCity commercial met Andy van der Meijde ziet er gelikt uit. In de commercial loopt Andy door de control room van BetCity. Hij loopt langs een waarzegster en schopt de waarzeggersbol weg. Vervolgens maakt hij virtueel een pijl en boog beweging.
Dit is een knipoog naar de cupido beweging die hij maakte na zijn doelpunt in de Champions League wedstrijden tegen AS Roma in 2003.
BetCity reclame neemt Toto op de hak
Eerder maakte Andy van der Meijde reclame voor Toto. Daar was de slogan “een eentje hier en een tweetje daar”. In de BetCity commercial neemt hij deze slogan een beetje op de hak. Zo zegt Andy in de BetCity reclame “Ik heb een transfertje gemaakt naar BetCity” en “Het gaat niet om de eentjes en de tweetjes, maar om de kennis en de weetjes'. Kortom: zet niet zo maar in (bij Toto) maar speel bij BetCity want wij geven tips om een goede weddenschap te plaatsen.
De commercial zal zo'n 300 keer per maand worden uitgezonden na 21:00 uur ‘s avonds. Onder andere in het reclame blok van Veronica Inside.
Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+
BetCity casino deelt tips
BetCity.nl wil zich onderscheiden door spelers tips te geven hoe het beste in te zetten. Hiervoor gebruiken ze de slogan ‘Speel slimmer'. Op de website van BetCity is een speciale pagina ingericht waar spelers tips kunnen lezen. Zo zijn er voorbeschouwingen van belangrijke wedstrijden in de Eredivisie en buitenlandse competities. Maar de voorbeschouwingen beperken zich niet alleen tot voetbal. Ook worden andere sporten voor beschouwd, zoals de formule 1.
Naast voorbeschouwingen geeft BetCity.nl ook inzicht in opvallende statistieken. Zelfs spelstrategieën worden uitvoerig behandeld. Als speler kun je hier je voordeel mee doen. Of je er van gaat winnen valt natuurlijk te betwijfelen.
BetCity strategie
Het ‘slimmer spelen' vinden wij van Intikkertje een slimme vondst. Je moet je als een van de vele bookmakers maar weten te onderscheiden. Voor zover wij weten zijn er geen online casino's die hun spelers op deze manier speltips en uitgebreide voorbeschouwingen voorschotelen.
Robert Kooiman is Marketing Director bij BetCity.nl. Hij zegt hierover: “Sinds kort is het ook voor nieuwe spelers mogelijk op de markt voor kansspelen te betreden. Als nieuwe Nederlandse aanbieder willen we het speelveld veranderen door onze spelers uit te dagen slimmer te spelen. Door Andy van der Meijde het gezicht te maken van onze allereerste campagne zijn we overtuigd dat we een grote groep sportfans kunnen bereiken”.
nieuwe commercial Betcity
Binnenkort zal BetCity.nl nog een nieuwe commercial lanceren. Deze is gericht op het online casino gedeelte waar je o.a. roulette, blackjack en op gokkasten kunt spelen. Ook hier zal een BN-er voor worden ingezet. Wie die bekende Nederlander is weten we nog niet, maar maken we hier uiteraard bekend zodra wij meer weten.